Antalya’da lazerle mantar tedavisi nasıl yapılır?

Tırnak mantarları, tırnaklarda oluşan bulaşıcı ve tedavisi zor bir enfeksiyon hastalığıdır; ilerledikçe tırnağın rengi değişir, kalınlaşır ve kırılır. Tırnak mantarı tedavi edilmezse, estetik problemlerin yanı sıra enfeksiyonlara da neden olabiliyor.

Çoğunlukla kronikleşen bu durum da tedavisi oldukça güçlük çıkaran tırnak mantarı, Antalya’da hizmet veren Dr. Figen Sayın Yıldıran Kliniği‘nde belirlenen seanslar dahilinde tedavi edilebilir. Antalya’da tırnak tedavisi denilince doktor gözetiminde kısa sürede iyileşmeye adım atmak mümkün.

Yapılan işlemlerde Nd YAG lazer kullanılarak tırnak kökü ve tırnak üzeri lazer ışınları ile taranır. İşlemde herhangi bir anesteziye ihtiyaç olmadığı gibi bu sizi rahatsız eden ve tedavisi konusunda yorulduğunuz tırnak mantarından kolayca kurtulmuş olacaksınız. Klinikte doktor gözetiminde yapılan uygulama yaklaşık 15- 20 dakika kadar sürecektir. Seans sayısı mantarın yayılış alanı ve problemin kronikliğine göre değişecektir. Bu süreç en az 4 seans gibi uygulanmalıdır. Seansın ardından sosyal hayatınıza devam etmeniz mümkün.

Hekiminize danışmadan tırnak mantarı tedavisine başlamak sizler oldukça sıkıntılı problemler ortaya çıkarabilir. Çünkü o bölge için kullanılan bazı ilaçların ciddi yan etkileri olabilir; ilacın yanı sıra lazer desteğiyle mantar tedavisinde ileri seviyede iyileşme imkanınız olacaktır.