Cilde Somon DNA’sı nasıl uygulanır?

Cilde Somon DNA’sı nasıl uygulanır? Somon DNA uygulaması, cildin genç görünüme kavuşmasını  ve ölü derilerin ortadan kaldırılmasını sağlayan yöntemdir.

Cilde Somon DNA’sı nasıl uygulanır? Somon DNA uygulaması ile birlikte UV ışınları ile sigara ve alkol gibi olumsuz faktörlerden kaynaklanan protein eksiklikleri de giderilir. Bu uygulama sonucunda ciltteki ölü deri canlanarak ciltte gençleşme sağlanır.

Somon DNA’sı nedir? Nasıl uygulanır?

Somon balığından elde edilen somon DNA’sı insan DNA’sı ile aynı kimyasal yapıya sahip, polinükleotit yapısında bir üründür. Ciltte anti-aging amacıyla kullanılır. Uygulanacak bölgeye mezoterapi yöntemi ile enjekte edilir.

Uygulama ne kadar sürer?

Somon DNA’sı çok küçük iğneler yardımı ile cilt içine 1 cm arayla mezoterapi ve napaj yöntemleri ile uygulanır. Uygulama öncesi sürülen anestezik kremin etkisi ile ağrı hissedilmez.

Cilt yapısı ve yaşı önemli midir?

Seans aralıkları kişinin cilt yaşı ve yapısına göre ayarlanır. Bu da genellikle 15 günde bir 3 seans şeklinde önerilir. Daha sonra ihtiyaca göre ayda bir kez olmak üzere birkaç seans daha yapılabilir. Seanslar tamamlandığında etkinin sonuçları sizi mutlu edecektir. Aynaya her baktığınızda cildiniz daha canlı ve kırışıksız görmek ise kendinizi daha genç hissettirecektir.

Genelikle 3’üncü seansta etkisi ortaya çıkar

Elastikiyeti artırmasının yanı sıra yüksek oranda nemlendirme etkisi nedeni ile çok avantajlı bir uygulamadır. Cilt daha canlı ve parlak görünür. İnce kırışıklıklar ortadan kalkar, kalın kırışıklıkların derinliği oldukça azalır. Bunun sonucu daha genç ve pürüzsüz bir görünüm oluşur. Yüz bölgesi, boyun, dekolte ve eller mutlaka birlikte çalışılmalıdır.

Somon DNA için yaş sınırı var mı?

Somon DNA Aşısı 30’lu yaşlardan başlayarak 60’lı yaşlara kadar uygulanabilir.

Ciltte ne gibi etkiler görülür?

Cilt, canlı ve parlak bir görünüme kavuşur. İnce kırışıklıklar iyileşir. Kalın kırışıklıkların derinlikleri azalır. Bu da cilde pürüzsüz bir görünüm kazandırır. Cilt elastikiyeti artar ve daha sıkı görünür. Tüm bu etkiler, cildin yaşını gençleştirir. Uygulamayı alan kişiler genellikle daha ışıltılı ve sıkı bir cilde kavuştuklarını ifade ederler.

Pi sistemi, Somon DNA uygulaması mıdır?

Evet; Pi sistem bir somon DNA uygulamasıdır. Fakat, hyalüronik asit ile uygulanan bir protokoldür. Bu protokol cilt yapısını güçlendirerek, cildin elastikiyet ve sıkılığını artırır.

Somon DNA uygulaması hangi durumlarda uygulanmaz?

• Kontrol atına alınamayan ve insülin kullanan şeker hastalarında,
  • Bazı rahatsızlıklarından dolayı felç geçirme riski olanlarda,
  • Kanı zor pıhtılaşan kişilerde,
  • İlaç tedavisi uygulanması gerekli olan kişilerde veya kalp hastalığında,
  • Hamile olanlarda Somon DNA’sı önerilmemektir.